Konsultant ds. wsparcia zespołu administratorów
dla Experis / Kraków
Tagi: Backup AppV VMware Citrix Active Directory
Zadania:
zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów korzystających z produktów firmy (2 linia wsparcia)
analiza zgłoszeń i rozwiązywanie incydentów i problemów
Wymagania:
wykształcenie informatyczne (co najmniej stopień licencjata)
Mile widziane:
znajomość języka szwedzkiego lub norweskiego w stopniu podstawowym
znajomość zagadnień dotyczących sieci komputerowych
zainteresowanie branżą IT, gotowość do nauki
doświadczenie w obsłudze klienta
nastawienie na realizację celów
Oferujemy:
możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie z branży IT
atrakcyjne wynagrodzenie
szkolenia z obszaru IT
ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
codzienny kontakt z językami obcymi
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5284 razy