Specjalista ds. wsparcia klienta
dla CodiLime / Warszawa
CodiLime – firma tworząca od podstaw i wdrażająca najwyższej jakości oprogramowanie dla firm działających w branży telekomunikacyjnej i finansowej poszukuje do swojego zespołu osób na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta
Głównym celem stanowiska jest zdalne wsparcie użytkowników systemów komputerowych firmy informatycznej NTT i3 z siedzibą w Palo Alto.
Podstawowe obowiązki:
• Odbieranie połączeń (telefon, e-mail, chat) od użytkowników produktów
• Pomoc użytkownikom w zakresie samodzielnego rozwiązywania zgłaszanych problemów
• Sporządzanie raportów / sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów
Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny
• Doświadczenie w branży call center/ SSC
• Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (word, google apps, przeglądarka, aplikacja webowa)
• Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziani studenci kierunków informatycznych / technicznych lub zainteresowanie takimi zagadnieniami)
• Rzetelność i skrupulatność
Oferujemy:
• Szkolenie
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Relaks w fun roomie
• Możliwość pracy w młodym, dynamicznym, odnoszącym międzynarodowe sukcesy zespole
• Elastyczny czas pracy (praca zmianowa)
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 6538 razy