Specjalista ds. Help Desk
dla D&I Recruitment / Warszawa
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej Kancelarii Prawnej, o dużej renomie zarówno na polskim jak i międzynarodowym rynku, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Help Desk
Do głównych zadań realizowanych na stanowisku, będzie należało:
- Tworzenie nowych użytkowników systemu komputerowo-telefonicznego oraz ich usuwanie,
- Opracowywanie udoskonaleń użytkowanego oprogramowania komputerowego,
- Zapewnienie bieżącej pomocy użytkownikom systemu komputerowego i telefonicznego (szkolenie nowych użytkowników, bieżące szkolenie użytkowników systemu zgodnie z ich potrzebami, tworzenie instrukcji komputerowych dla użytkowników,
- Realizacja zadań związanych z konfiguracją komputerów przenośnych (podłączanie rzutników, sieci teleinformatycznej itp.),
- Udział we wdrażaniu międzynarodowych oraz lokalnych projektów informatycznych,
- Udział w rekrutacji personelu administracyjnego firmy (np. sprawdzanie znajomości programu Word),
- Bieżące komunikowanie się z HelpDesk w Brukseli.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
- Biegła znajomość j. angielskiego;,
- Wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- Mile widziana znajomość pracy w środowisku sieciowym: Cisco, Microsoft.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym, prężnym zespole w Warszawie,
- Możliwość stałego zatrudnienia,
- Kontakt z najnowszą technologią.
Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...
« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Opublikowana 2007-11-13
Wyświetlona: 5984 razy
Wyświetlona: 5984 razy