Czy nasi klienci będą Cię uwielbiać? Opiekun klienta w Headway.

praca it: etat dla Headway Sp. z o.o. / Warszawa

Tagi: client service obsługa klienta marketing reklama internet


Witaj,
nazywam się Agnieszka Gilewska i jestem szefową sprzedaży i obsługi klienta w firmie Headway. Pomagamy małym i bardzo małym firmom w zdobywaniu klientów przez internet. Robimy to dobrze, dzięki czemu co miesiąc przybywa nam ponad 100 nowych klientów.

Szukamy osoby która będzie opiekowała się zdobytymi klientami tak, aby pozostali z nami na lata. Czy szukamy Ciebie?

Headway nie jest typową, nudną, polską firmą. W przeciągu swoich prawie 12 lat istnienia udowodniliśmy wielokrotnie, że nie ma rzeczy niemożliwych zadziwiając nie tylko polski rynek ale również światowe “salony”. Udowodniliśmy, że można: uzyskać pozwolenie na użycie największego w Europie, militarnego nadajnika kosmicznego do celów marketingowych. Udowodniliśmy, że Polacy mogą zdobyć złotego lwa na najważniejszym festiwalu reklamowym świata w Cannes (jak na razie jako jedyna polska firmą z takim trofeum na koncie). Pokazaliśmy zarządowi TVN jak będzie wyglądać przyszłość mediów prezentując im w 2006 r pierwszą wersję serwisu YouTube.

Teraz udowadniamy, jak wielki potencjał ma dobrze zastosowany internet w działaniach dla małych i bardzo małych firm.

Przez lata pracowaliśmy dla koncernów takich jak: TVN, ITI, Philips, Unilever, WarnerBros, Grupa Żywiec, Eurobank, Getin Holding czy też Santader. Jednak ostatnie lata poświęciliśmy na zwrot w kierunku innych klientów: małych, bardzo małych oraz śmiesznie małych firmy (których w Polsce jest około 2 000 000). Więcej na temat firmy i jej oferty znajduje się na naszej stronie: www.headway.pl

Do zadań Opiekuna Klienta będzie należało:

• komunikowanie się z obecnymi klientami (telefon i mail)
• sprawne przekazywanie informacji pomiędzy klientem a działami merytorycznymi firmy (i vice versa)
• zwiększanie zadowolenia klienta z obsługi objawiające się zamawianiem kolejnych usług firmy (upselling)

Warunki pracy

• Praca w warszawskim biurze firmy
• Gwarantujemy stałe wynagrodzenie
• Szkolenia od najlepszych w branży

Zatem jeśli chcesz pracować w niestandardowej firmie opiekując się jej klientami oraz możesz odpowiedzieć twierdząco na większość poniższych stwierdzeń:

• dużo rozmawiam z ludźmi (również przez telefon)
• lubię poznawać nowych ludzi
• rozwiązuję ludziom problemy
• jestem dobrym mediatorem
• szybko adaptuję się do nowych warunków
• interesuje mnie świat
• szybko się uczę
• dobra organizacja / dokładność / skrupulatność to moje mocne strony
• interesuje mnie marketing
• mam doświadczenie w pracy typu telemarketing / badania rynku



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2012-02-23
Wyświetlona: 3406 razy