Praktykant / Praktykantka w Dziale Wsparcia Technicznego

praca it: etat dla AdOcean / Warszawa

Tagi: IT praktyki wsparcie helpdesk

Program Praktyk Jesiennych – I semestr roku akademickiego 2011/2012

Zadaniem praktykanta / praktykantki będzie stałe wsparcie pracowników w zakresie obsługi Klienta i bieżących zadań działu. Głównymi obowiązkami osoby odbywającej praktykę będą:

wsparcie pracowników działu w zakresie bieżącej obsługi Klientów, pomoc w prowadzeniu kampanii reklamowych, pomoc w redagowaniu materiałów informacyjnych, pomoc w redagowaniu raportów na temat efektywności reklamy w internecie, przygotowywanie drobnych tłumaczeń, wparcie w bieżących zadaniach.

Oczekiwania wobec kandydatów

student / studentka IV/V roku studiów (preferowane kierunki ścisłe), dobra znajomość języka angielskiego (poziom FCE), zainteresowanie tematyką internetu, umiejętności redagowania tekstów, dobra organizacja pracy, komunikatywność i kreatywność, mile widziana znajomość HTML, JavaScript.

Oferujemy

3-miesięczne bezpłatne praktyki w dogodnym wymiarze godzinowym, możliwość zdobycia niezastąpionego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie, współpracę ze spółkami zagranicznymi (ponad 15 oddziałów w Europie), ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole, kontakt z nowatorskimi rozwiązaniami w dziedzinie technologii internetowej (tym unikalnymi rozwiązaniami firmy AdOcean), praktyczne poznanie systemów do zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie, poznanie rynku reklamy internetowej.

Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2011-11-14
Wyświetlona: 5580 razy