Kierownik działu IT Support – Poznań (kod ref.: pwn.pl/ITS/IT-08-11/s)
dla pwn.pl / Poznań
Tagi: pwn pl Poznan kierownik helpdesk serwis
W związku z intensywnym rozwojem firmy pwn.pl sp. z o.o., spółka z Grupy Wydawniczej PWN, lider na rynku interaktywnych rozwiązań dla edukacji oraz językowych, właściciel serwisów www.translatica.pl oraz www.eduterapeutica.pl,poszukuje kandydata na stanowisko:
Kierownik działu IT Support – Poznań (kod ref.: pwn.pl/ITS/IT-08-11/s)
Oferujemy:
• pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Poznaniu,
• świetną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole,
• nowoczesny służbowy laptop i smartphone,
• możliwość rozwoju zawodowego przy nowych technologiach oraz wyzwaniach biznesowych,
• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do stanowiska, doświadczenia, umiejętności i zaangażowania; opiekę medyczną i inne benefity,
Wymagania:
• wykształcenie wyższe na kierunku informatyka,
• min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem wsparcia informatycznego (obsługi informatycznej biznesu) lub 3 letnie doświadczenie w administrowaniu siecią i systemami średniej firmy,
• umiejętność traktowania zadań jako projektów i nimi zarządzania, umiejętność zarządzania zespołem oraz podwykonawcami,
• znajomość systemów klasy ERP i CRM, systemów pocztowych, IM oraz innych typowych systemów biznesowych,
• znajomość technologii: serwery GNU/Linux (Debian), Windows 2003/2008 Server, protokoły sieciowe (stos TCP/IP, protokoły routingu), wirtualizacji (VMware ESX),
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną ustną i pisemną komunikację techniczną i biznesową,
Mile widziane:
• dodatkowe studia z zakresu zarządzania,
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 8061 razy