Help Desk

praca it: etat dla ALTIMI / Wrocław

Tagi: helpdesk obsługa klienta wsparcie

Altimi Software House to 15 lat doświadczenia i ponad 230 zrealizowanych projektów. Takie rezultaty są powodem do dumy. Jednak ważniejsza jest dla nas praca z ludźmi, których lubimy, którzy nas inspirują i którzy tak jak my pasjonują się tworzeniem oprogramowania szytego na miarę. Wspólnie kreujemy rozwiązania, które zmieniają świat wokół nas na lepsze, ułatwiając życie ludziom, którzy używają naszych produktów.
Dołącz do nas!

HELP DESK
Miasto: Wrocław

Zakres Obowiązków:
- Obsługa klientów wewnętrznych w obszarze rozwiązywania problemów technicznych
- Udzielanie wsparcia na pierwszej i drugiej linii w oparciu o gotowe rozwiązania oraz scenariusze naprawy
- Telefoniczna i mailowa obsługa incydentów
- Przygotowywanie dokumentacji
- Wykonywanie zadań związanych z procesami onboarding i offboarding

Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języków obcych: angielskiego i niemieckiego
- Mile widziana znajomość języka francuskiego
- Doświadczenie w rozwiązywaniu zgłoszeń serwisowych i incydentów dla Microsoft 7/10, Microsoft Office 365, Apple iPhone i iPad
- Umiejętność słuchania ze zrozumieniem
- Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym ( 6-12, 12-18)

Oferujemy:
- Możliwość rozwoju oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Współpracę z wiodącymi firmami z branży IT
- Udział w ciekawych i prestiżowych projektach
- Pakiet świadczeń dodatkowych
- Pracę w miłej atmosferze
- Wsparcie dedykowanego Specjalisty ds. Rekrutacji podczas procesu rekrutacji



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2018-07-31
Wyświetlona: 7237 razy