Technical Support Engineer

praca it: etat dla Comarch / Kraków

Tagi: active directory

Grupa Kapitałowa Comarch jest globalnym dostawcą oprogramowania z oddziałami w Polsce,
Europie Zachodniej, Stanach Zjednoczonych oraz Azji.
Aktualnie, w związku z rozwojem kolejnych obszarów działalności Comarch związanych z nowymi technologiami, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Technical Support Engineer

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref: TSE/U
Opis stanowiska:
• Wsparcie dla usług związanych z procesami IT Klientów krajowych i międzynarodowych,
• Do czołowych zadań na stanowisku należy identyfikacja i rejestracja incydentów w systemach zgłoszeniowych, kategoryzacja, priorytetyzacja i diagnoza wstępna jak również analiza i realizacja określonej części zgłoszeń,
• Zarządzanie i monitorowanie incydentów zgodnie ze światowymi standardami IT,
• Aktywna współpraca z pracownikami innych działów.

Wymagania:
• Znajomość SQL,
• Znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym kontakt z Klientem,
• Znajomość języka niemieckiego mile widziana,
• Komunikatywność,
• Skrupulatność i odpowiedzialność,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Umiejętność analitycznego myślenia,
• Chęć do ciągłego pogłębiania wiedzy i zdobywania nowych kompetencji,
• Praktyczna znajomość obsługi komputera,
• Mile widziana ogólna wiedza z zakresu IT.

Oferujemy:
• Pracę w miłej atmosferze,
• Nowoczesne środowisko pracy,
• Szkolenia, możliwość podnoszenia kwalifikacji i zdobycia cennego doświadczenia w branży IT,
• Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach,
• Współpracę z wysokiej klasy specjalistami z branży IT,
• Stanowisko i wynagrodzenie dostosowane do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności,
• Świadczenia dodatkowe.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2016-12-08
Wyświetlona: 4192 razy