Specjalista ds. wsparcia technicznego (support'u) i wdrożeń

praca it: etat dla NBCR Sp. z o.o. / Poznań

Tagi: support wsparcie techniczne wdrożenia

NBCR Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji na rynku specjalizująca się w rekrutacji specjalistów z branży IT. Od kilkunastu lat pomagamy naszym Klientom w dostarczaniu wysoko wykwalifikowanej kadry specjalistów dzięki czemu Oni mogą stabilnie działać i się rozwijać,
a my im towarzyszyć jako rzetelny partner.

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego (support’u) i wdrożeń
NBCR.JG.04.2016.C.SW
Miejsce pracy: Poznań

Obowiązki :
Obsługa klientów firmy (kontakt mailowy oraz telefoniczny) w zakresie wsparcia wdrożonych systemów stworzonych przez firmę
Rozwiązywanie zgłaszanych problemów
Instalacja i konfiguracja rozwiązań
Oferujemy :
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę bądź B2B,
Atrakcyjne wynagrodzenie, Rozwój poprzez udział w licznych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, Praca w zgranym zespole Agile, Kulturę otwartej komunikacji,
Wpływ na rozwój produktów i wybór technologii oraz życie firmy,
Indywidualne podejście do potrzeb każdego pracownika,
Wspólne stawianie czoła wyzwaniom przy pizzy, Udział w imprezach integracyjnych i wspólnych wyjściach.
Wymagania :
Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows oraz Linux,
Znajomość severów bazodanowych (MySQL, Oracle, MS SQL),
Rozumienie technologii HTML, CSS, JavaScript,
Pozdstawowa znajomość konfiguracji serwera HTTP (Apache/nginx),
Znajomość zasad działania protokołu TCP/IP,
Bardzo dobra znajomość języka angielksiego , umożliwiająca swobodną komunikację, prowadzenie korespondencji oraz czytanie dokumentacji,
Wysoko rozwinięta kultura osobista,
Otartość oraz nastawienie na rozwijanie nowych umiejętności,
Wysoko rozwinięte umiejętności zarządcze (m.in. wdrażanie zmian organizacyjnych, organizowanie pracy swojej oraz zespołu w sposób wysoce efektywny, identyfikowanie potrzeb zespołu),
Umiejętność zarządzania czasem.

Mile widziany będzie:
Znajomość ITIL lub Kanban,
Znajomość JIRA,
Ogólna znajomość języków skryptowych,
Podstawowa znajomość konfiguracji usług katalogowych Active Directory oraz OpenLDAP,
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2016-05-05
Wyświetlona: 4091 razy