Marketing and Community Manager

praca it: etat dla SUNSCRAPERS / Warszawa

Tagi: marketing event pr employer branding

Twórz z nami historię, do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Tworzenie i realizowanie spójnej strategii marketingowej,
  • Wspieranie działań employer brandingowych
  • Organizowanie i koordynowanie eventów branżowych (meetupy, konferencje),
  • Opieka nad naszym blogiem i kanałami social media,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień.

Będzie super jeśli:

  • Umiesz myśleć strategicznie i analitycznie,
  • Masz energię i postawę “getting things done”,
  • Jesteś świetnie zorganizowaną i kreatywną osobą,
  • Masz ‘lekkie pióro’ i pisanie tekstów to dla Ciebie przyjemność
  • Pakiet Google Docs nie ma przed Tobą tajemnic,
  • Lubisz wyznaczać sobie cele i konsekwentnie do nich dążyć
  • Dobrze znasz angielski.

Co w zamian?

  • Praca ramię w ramię z utalentowanym zespołem zmieniającym wizerunek Polski za granicą,
  • Kultura pracy zespołowej, wzajemnego rozwoju i dzielenia się wiedzą,
  • Biuro wyposażone w niezbędne narzędzia do podboju wszechświata,
  • Przyrost wiedzy, satysfakcji i zawartości portfela



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2016-02-24
Wyświetlona: 4499 razy