Help Desk

praca it: etat dla EasySend / Gdańsk

Tagi: help desk admin support it linux administrator

EasySend to świetne miejsce do pracy i warto, żebyś to wiedział. Mamy młody, zgrany i silny zespół, który cały czas pracuje nad rozwojem naszej platformy do międzynarodowych przelewów pieniężnych.
Mamy ponad 9 lat doświadczenia i tysiące klientów indywidualnych oraz biznesowych.

Jeśli chcesz zobaczyć jak wyglądamy, sprawdź tu: https://www.easysend.pl/o-nas

Obecnie poszukujemy osoby, która zajmie stanowisko Junior Software Testera / Help Desk. Dlaczego takie połączenie? Dlatego, że zależy nam na osobie, która będzie zarówno odpowiedzialna w firmie za cały sprzęt komputerowy, urządzenia biurowe i sieć, a w wolnym czasie będzie rozwijała się w kierunku testów oprogramowania. Priorytetem tej osoby jest dbanie o to, aby wszystkie urządzenia w firmie i infrastruktura działała bez problemu. Od serwerów i trudniejszych zadań mamy firmę zewnętrzną, więc chodzi o podstawowe wsparcie dla wszystkich pracowników w firmie – 26 osób. Jeśli nie będzie zadań z tego obszaru, co może być częstą sytuacją, chcemy aby osoba rozwijała się w kierunku testowania oprogramowania i współpracowała z naszym obecnym testerem oraz działem IT. Szukamy osoby chętnej do rozwoju, posiadającej odpowiednią wiedzę, aby wspierać technicznie pracowników firmy i zainteresowanej obszarem testowania oprogramowania.

Czego oczekujemy?
Znajomość systemów Linux
Znajomość technologii VPN, VLAN, VOiP
Umiejętność konfiguracji sieci
Umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu komputerowego i sieciowego
Umiejętności konstruktywnego i analitycznego myślenia
Znajomości technik testowania mile widziana
Znajomości narzędzi: Selenium, PhantomJS, Jasmine mile widziana
Dobrej znajomość języka angielskiego

Co będzisz robił?
- Zapewniał optymalną instalację, konfigurację i utrzymanie lokalnego sprzętu IT, telekomunikacyjnego oraz biurowego, oraz oprogramowania
- Szybko reagował na zapytania użytkowników związane ze sprzętem IT, telekomunikacją, oprogramowaniem
- Analizował problemy i awarie oraz wprowadzał usprawnienia w celu ich zapobieganiu
- Planował i wykonywał kopie zapasowe
- Tworzył dokumentację, jeśli będzie taka potrzeba
- Rozwijał umiejętności w kierunku testowania oprogramowania

Co oferujemy?
Możliwość rozwoju i różnorodnych zadań
Elastyczne godziny pracy
Stabilne zatrudnienie – forma zatrudnienia taka jak Tobie pasuje
Przyjazną atmosferę pracy w zespole ceniącym poczucie humoru :)
Codziennie świeże owoce w kuchni oraz duży wybór kaw i herbat
Firmowe wyjazdy i wyjścia integracyjne
Ubezpieczenie na życie + pakiet medyczny
Chill Room
Dobrze wyposażone stanowisko pracy – 2 monitory, wygodne fotele i dobre towarzystwo :)



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-12-03
Wyświetlona: 4172 razy