Szef Biura Obsługi Klienta

praca it: etat dla Cyclad / Mysłowice

Tagi: Szef Biura Obsługi Klienta

Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w outsourcingu i rekrutacji dla światowych liderów branży technologicznej. Jesteśmy obecni w 5 krajach na 3 kontynentach. Myślimy i działamy globalnie, dzięki czemu naszym pracownikom możemy zaoferować duże możliwości rozwoju.

Obecnie dla naszego klienta, zajmującego się integracją systemów teleinformatycznych oraz infrastruktury technicznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Szefa Biura Obsługi Klienta w Mysłowicach.

Opis stanowiska:

• Nadzorowanie wszystkich zleconych prac dla BOK
• Dbanie o definiowanie i utrzymywanie procedur BOK
• Kontakt i obsługa klientów przypisanych do I poziomu Service Level Manager
• Opieka oraz rozwój oprogramowania HelpDesk (HP SM)
• Wyznaczanie standardów raportowania z usług utrzymaniowych na bazie wewnętrznych systemów firmy
• Kompleksowe zarządzanie zespołem pracowników Biura Obsługi Klienta

Wymagania:

• Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w BOK na stanowisku operatora lub kierownika
• Umiejętność dokonywania analiz w MS Excel
• Umiejętności zarządzania zespołem I Linii Wsparcia
• Znajomość metodyki ITIL
• Dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane:

• Znajomość systemu HP SM lub podobnego systemu HelpDesk
• Doświadczenie w samodzielnej konfiguracji i w rozwijaniu systemu HP SM
• Doświadczenie w pracy z Biurem Obsługi Klienta wyłącznie poprzez zdefiniowanie procedury oraz parametry jakościowe

Oferujemy:

• Miłą atmosferę pracy
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia oraz certyfikaty)



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-09-15
Wyświetlona: 4342 razy