Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

praca it: etat dla Capgemini Polska / Kraków

Tagi: Asystent ds Wsparcia Klienta

O nas
Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini Infrastructure Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 2000 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.

Opis stanowiska
• Kontakt z klientami zagranicznymi
• Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
• Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera
• Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń

Wymagania
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Umiejętność pracy w grupie
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy
• Atrakcyjny program szkoleń
• Motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych.
• Prywatna opieka medyczna
• Dodatkowe ubezpieczenie na życie
• Dodatkowe benefity w systemie kafateryjnym
• Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
• Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2014-11-06
Wyświetlona: 4629 razy