Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta
dla New Media Ventures sp. z o.o./Freebee / Warszawa
Tagi: wsparcie techniczne 1 linia wsparcia IT
Jako Spółka New Media Ventures, ze swoją marką FREEBEE jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się polskich startup-ów. Naszym strategicznym Parterem jest firma Polkomtel (właściciel sieci komórkowej PLUS), która rzuca nowe światło na portfolio produktowe i otwiera nowe możliwości, zarówno dla klientów sieci Plus, jak i klientów Freebee.
Razem z Freebee małe, średnie i duże firmy tworzą własne, dostosowane do potrzeb programy wzajemnościowe, dzięki czemu mogą budować, partnerską relację ze swoimi klientami, realizując przy tym własne cele biznesowe. Dzięki Freebee klienci mogą szybko i wygodnie odbierać nagrody jakie lubią, związane z charakterem ich ulubionych miejsc. Ułatwiamy naszym Parterom oraz ich klientom wzajemną relację oferując im narzędzie w pełni oparte o technologie mobilne.
Skutecznie realizując strategię rozwoju, budujemy swój zespół poprzez dobór odpowiednich kompetencji. W myśl tej idei chcemy zainteresować Cię naszą organizacją i zaprosić Cię do prowadzonej obecnie przez nas rekrutacji na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta
Lokalizacja: Warszawa
Nr ref.: STWK/05/2014
Zakres odpowiedzialności:
• udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego Klientom i Partnerom;
• zarządzanie zgłaszanymi incydentami i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów i Partnerów (system ticketingowy);
• zdalny kontakt z Klientami i Partnerami poprzez telefon, drogą mailową oraz system CRM;
• zdalna instalacja i naprawa oprogramowania na urządzeniach Klientów i Partnerów;
• dbanie o jakość procesu rozwiązywania incydentów i problemów;
Oczekiwania:
• minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie odpowiedzialności – mile widziani kandydaci z doświadczeniem zdobytym w pracy na stanowisku związanym z pierwszą linią technicznego wsparcia Klientów;
• zorientowanie na Klienta oraz doskonałe umiejętności interpersonalne;
• bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania oraz wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki;
• terminowość, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespole;
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office (w szczególności Excel’a);
• umiejętność szybkiego uczenia się.
Oferujemy:
• udział w rozwoju pierwszej w Polsce multipartnerskiej platformy programów lojalnościowych, w pełni opartej o technologie mobilne,
• przyjazną atmosferę pracy w młodym i kompetentnym zespole,
• możliwość nauki i nabywania nowych kompetencji.
Jeśli – szukasz naprawdę ciekawych wzywań, niepowtarzalnych doświadczeń związanych z odkrywaniem wzajemnych gestów i relacji biznesowych, dodatkowo chcesz mieć wpływ na kształtowanie kultury organizacyjnej i chcesz się rozwijać razem z firmą, a ponadto masz otwarty umysł, pełen pomysłów i jesteś gotów na ciężką pracę – szukamy właśnie Ciebie!
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5981 razy