Help Desk

praca it: etat dla K2 Internet / Warszawa

Osoba będzie członkiem zespołu odpowiedzialnego za administrację i utrzymanie lokalnej firmowej sieci LAN oraz wdrażanie i utrzymanie nowych usług poprawiających komfort pracy użytkowników sieci

Zakres obowiązków
• instalacja i konfiguracja stacji roboczych dla pracowników firmy
• obsługa centrali voip w zakresie dodawania/usuwania telefonów,
• rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze środowiskiem roboczym
• zarządzanie serwerami Exchange, MS AD, SMS
• wykonywanie zleceń (ticket)
• zarządzanie licencjami na oprogramowania,
• zarządzanie siecią lokalną.

Wymagania
• ukończone studia wyższe, najlepiej dzienne o kierunku technicznym (lub IV – V rok)
• dobra znajomość platformy MS Windows, (Windows 2003, XP, Vista)
• umiejętność zarządzania kontrolerem domeny MS AD
• umiejętność zarządzania system pocztowych MS Exchange
• doskonała znajomość budowy sprzętu PC
• mile widziane doświadczenie z zakresu MS SPS, TFS oraz MS SQL
• umiejętność pracy w zespole,
• znajomość j. angielskiego w stopniu wystarczającym do rozumienia dokumentacji

Oferujemy
• ciekawą pracę nad innowacyjnymi projektami dla międzynarodowych klientów
• dostęp do najnowszych urządzeń z branży technologicznej
• przyjazną i pozytywną atmosferę pracy
• atrakcyjne warunki zatrudnienia
• szkolenia, kursy.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2009-06-15
Wyświetlona: 4267 razy