Administrator systemu Asterisk (VoIP)

praca it: etat dla Call Center Inter Galactica / Wrocław

Call Center Inter Galactica to firma świadcząca usługi związane z obsługą infolinii, badaniami rynkowymi, marketingowymi oraz telesprzedażą. Od 2002 roku nasze Call Center współpracuje z renomowanymi kontrahentami z Polski oraz Niemiec. Pracujemy z ambitną kadrą stwarzając możliwość rozwoju w strukturach firmy. Dbamy o jakość naszych usług i realizujemy zamierzone cele w zakresie telefonicznej obsługi klienta.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:

Administratora systemu Asterisk (VoIP)
nr.ref.: ASA/06/2009

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, jako członek zespołu, odpowiedzialna będzie za:
- utrzymanie, serwis, rozwój i wdrożenie środowiska opartego głównie na systemach Asterisk.

Wymagamy:

- doświadczenia z zakresu obsługi środowiska opartego na Asterisku.

Dodatkowo wymagamy:

- znajomości systemów Linux (preferowana dystrybucja Debian),
- znajomości zagadnień VoIP (SIP, Asterisk, AGI),
- znajomości podstawowych zagadnień ISDN,
- znajomości podstaw programowania w Perl/BASH/PHP,
- znajomości podstaw mySQL,
- znajomości HighAvabality (Linux HA),
- znajomości Nagios,
- znajomości zagadnień sieciowych (routing, podstawy iptables),
- kreatywność,
- umiejętność rozwiązywania nietypowych problemów,
- wskazana znajomość problemów wirtualizacji (środowisko VMWare)

Oferujemy:

- elastyczny czas pracy,
- możliwość pracy zdalnej

Mile widziani:

- studenci z doświadczeniem w w/w zakresie



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2009-06-09
Wyświetlona: 5904 razy