Community Manager
dla Vivid Games SA / Bydgoszcz
Tagi: facebook community manager copywriter
Community Manager będzie odpowiedzialny za planowanie i realizacje strategii obecności firmy w mediach społecznościowych. Do tego osoba ta będzie aktywnie zarządzać wsparciem technicznym firmy oraz brać udział we wszystkich kontaktach firmy z ostatecznymi klientami.
ZADANIA
• Nawiązywanie oraz dbanie o relacje ze społecznością graczy w sieci,
• Opieka copywriterska i moderacyjna nad kanałami społecznościowymi oraz wsparciem technicznym,
• Współpracy z liderami opinii, nawiązywanie relacji ze stronami fanowskimi,
• Moderowanie zewnętrznych forów,
• Planowanie i realizacja konkursów oraz spotkań z graczami,
• Monitorowanie internetu w celu badania obecności marki i jakości jej prezentacji,
• Współpraca z Działem Publishingu i Marketingu,
• Przygotowywanie raportów z wykonanej pracy.
WYMAGANIA
• Doskonała znajomość mediów społecznościowych zarówno w teorii jak i w prakyce,
• Doświadczenie w pracy z markami na polu social media, kampanii reklamowych, działań PR,
• Doskonała umiejętność posługiwania się językiem polskim oraz językiem angielskim – lekkość i swoboda w komunikacji tymi językami zarówno na piśmie jak i w mowie,
• Bardzo dobra znajomość blogosfery,
• Bardzo dobra znajomość społeczności internetowych, stron fanowskich, forów itp.
• Samodzielność w pracy, bardzo dobre umiejętności interpersonalne i łatwość w komunikacji,
• Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu, PR, zarządzania społecznościami.
OFERUJEMY
• Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy,
• Realizację projektów na światowym poziomie,
• Elastyczne godziny pracy,
• Świeże owoce, kawę, napoje,
• Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakiet sportowy,
• Szkolenia, uczestnictwo w międzynarodowych konferencjach,
• Dogodną lokalizację biur,
• Pakiet relokacyjny,
• Świetną atmosferę!
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 8678 razy