Specjalista ds. Help Desk

praca it: etat dla D&I Recruitment / Warszawa

Dla Naszego Klienta, międzynarodowej Kancelarii Prawnej, o dużej renomie zarówno na polskim jak i międzynarodowym rynku, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Help Desk

Do głównych zadań realizowanych na stanowisku, będzie należało:

  • Tworzenie nowych użytkowników systemu komputerowo-telefonicznego oraz ich usuwanie,
  • Opracowywanie udoskonaleń użytkowanego oprogramowania komputerowego,
  • Zapewnienie bieżącej pomocy użytkownikom systemu komputerowego i telefonicznego (szkolenie nowych użytkowników, bieżące szkolenie użytkowników systemu zgodnie z ich potrzebami, tworzenie instrukcji komputerowych dla użytkowników,
  • Realizacja zadań związanych z konfiguracją komputerów przenośnych (podłączanie rzutników, sieci teleinformatycznej itp.),
  • Udział we wdrażaniu międzynarodowych oraz lokalnych projektów informatycznych,
  • Udział w rekrutacji personelu administracyjnego firmy (np. sprawdzanie znajomości programu Word),
  • Bieżące komunikowanie się z HelpDesk w Brukseli.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • Biegła znajomość j. angielskiego;,
  • Wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • Mile widziana znajomość pracy w środowisku sieciowym: Cisco, Microsoft.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym, prężnym zespole w Warszawie,
  • Możliwość stałego zatrudnienia,
  • Kontakt z najnowszą technologią.


Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2007-11-13
Wyświetlona: 5934 razy