Konsultant Service Desk (Kraków)
dla Cyclad / Kraków
Tagi: Konsultant Service Desk
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą doradztwa IT działającą na rynku europejskim. Priorytetowymi obszarami działania CYCLAD są wysoko wyspecjalizowane usługi konsultingowe: Outsourcingu Kompetencyjnego (KPO), Outsourcingu IT (ITO), oraz Audytu/Konsultingu.
Misją naszej firmy jest świadczenie usług w zakresie technologii informatycznych na najwyższym poziomie, przy zachowaniu troski o rozwój i satysfakcję zawodową naszych Konsultantów
W związku z rozwojem na rynku polskim, dla naszego klienta, dużej, międzynarodowej firmy, dostawcy usług z zakresu outsourcingu oraz technologii, poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta Service Desk z językiem niemieckim do pracy przy obsłudze klienta.
Opis stanowiska pracy:
Główne zadania na tym stanowisku pracy:
•Pierwszy kontakt z Klientem drogą telefoniczną i mailową
•Rejestrowanie i przyjmowanie zgłoszeń o usterkach od Klientów
•Rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez Klientów
•Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń
•Udzielanie porad informatycznych
•Eskalację problemów wyspecjalizowanym działom technicznym
Wymagania:
•Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego– warunek konieczny
•Dobra znajomość języka angielskiego
•Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
•Elastyczność
•Umiejętność pracy zespołowej
•Zaangażowanie i chęć do nauki
•Godziny pracy- 8-18, brak pracy w nocy lub w weekendy
Oferujemy:
•Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
•Bogaty program szkoleniowy
•Ciągłe doskonalenie umiejętności językowych
•Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
•Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5261 razy