Asystent ds. Wsparcia Technicznego z językiem portugalskim (brazylijskim) i angielskim
dla Cyclad / Kraków
Tagi: Windows wsparcie portugalski
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą doradztwa IT działającą na rynku europejskim. Priorytetowymi obszarami działania CYCLAD są wysoko wyspecjalizowane usługi konsultingowe: Outsourcingu Kompetencyjnego (KPO), Outsourcingu IT (ITO), oraz Audytu/Konsultingu świadczone także zgodnie z najnowszymi tendencjami na zasadzie Offshore / Nearshore.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej działalności na rynku polskim dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Asystenta ds. Wsparcia Technicznego z językiem portugalskim (brazylijskim) i angielskim do zespołu w Krakowie.
Opis stanowiska:
Główne zadania na tym stanowisku pracy:
• Profesjonalna i szybka obsługa rozmów i poczty e-mail w związku z problemami technicznymi w zakresie: sprzętu, oprogramowania i sieci kierowanych od Klientów
• Kontakt z drugą linią wsparcia
• Prowadzenie ewidencji związanych z zapytaniami Klientów
Wymagania stawiane pracownikowi:
• Biegła znajomość języka portugalskiego (brazylijskiego) i angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne
• Umiejętności prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej
• Podstawowa znajomość systemu Windows NT/2000/XP, MS Office, aplikacji MS
• Mile widziane podstawowe doświadczenie związane ze wsparciem technicznym – nie jest konieczne
• Umiejętność pracy w zespole oraz pracy pod presją czasu
Firma oferuje:
• Pełną wyzwań pracę w dynamicznym międzynarodowym otoczeniu
• Duże możliwości rozwojowe
• Konkurencyjne wynagrodzenie
• pakiet medyczny i karta multisport
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5132 razy